Awaria komputera w pracy co robić – nasz czytelnik dostał wytyczne od szefostwa
Mamy taką, a nie inna pogodę i bywa zdarza się w pracy awaria IT. Czy to się komputer zepsuje czy zerwie gdzieś nam połączenie internetowe i nie możemy pracować zdalnie. Pojawia się stres bo coś musimy zrobić, ale ta instrukcja pomoże Wam podejść do tematu z dystansem – otrzymaliśmy ją od jednego z czytelników.
* * *
Sklep obuwniczo-odzieżowy ALICE Ornontowice ul. Zwycięstwa 2a (pawilon Anatol I piętro do końca korytarza).
W stałej ofercie między innymi: duży wybór modnego i wygodnego obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego, torebek damskich i męskich, portfele damskie i męskie, paski do spodni, szelki do spodni, odzież , bieliznę damską i męską, biżuterię, obrusy, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, koce, karnisze, rolety, materiały do szycia firan i zasłon. Usługi krawieckie.
* * *
Jeden z naszych czytelników pracujący w dużej spółce otrzymał wytyczne od szefostwa co należy zrobić gdyby w oddziale terenowym gdzie pracuje doszło do takiej awarii IT. My się uśmialiśmy, Wam też życzymy dobrego humoru pomimo tego, że za chwilę będziemy musieli się martwić szkołą naszych pociech.
Brak internetu zgłoś mailem
Jak czytamy w instrukcji:
“… awarie komputera lub brak łączności internetowej należy w pieszej kolejności zgłaszać drogą mailową do informatyka …”
Skoro komputer nie działa, albo nie ma “sieci” to ciekawi nas jak pracownicy mają takiego zgłoszenia dokonać? może mają e-gołębie pocztowe?
Żeby nie było za łatwo w pracy instrukcja przeciwdziała tym którzy chcieliby jednak pokombinować i zgłosić inaczej awarie niż mailowo możemy natrafić na dokładne wytyczne od Pani Anny:
“… w przypadku braku możliwości usunięcia usterki wtedy należy wysłać maila zgłoszeniowego tylko na Help-Deska.”
pisownia oryginalna
Co myślicie o takim podejściu do tematu?