VoiceBot, czyli automatyczne załatwianie spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Pod tajemniczo brzmiącą nazwą Voicebot kryje się sztuczna inteligencja, która została tak zaprojektowana, żeby pomóc klientom Starostwa Powiatowego w Mikołowie dzwoniącym do Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.

Infografika VoiceBot

Od dziś (tj. 05.02.2021 r.) połączycie się z nim bezpośrednio  pod numerem tel. (32) 32 48 271 lub pod numerem centrali naszego Urzędu (32) 32 48 100 wybierając tonowo 5.

Urzędniczka łącząca się z VoiceBotem


Voicebot nie tylko podpowie jak złożyć wniosek, skąd pobrać pusty formularz czy jak go wypełnić, ale wie też jakie dokumenty trzeba załączyć do wniosku, czy inna osoba niż wnioskodawca może odebrać zamówione dokumenty, a nawet czym różni się mapa zasadnicza od ewidencyjnej. Jego wielką zaletą jest umiejętność prowadzenia kilku niezależnych rozmów jednocześnie, co niewątpliwie wpłynie na szybkość pozyskania szukanej informacji i załatwienie Państwa spraw w naszym Urzędzie.

Urzędzniczki z Wydziału Geodezji


Mamy nadzieję, że nasze nowe rozwiązanie spełni Państwa oczekiwania, a urzędniczki Wydziału Geodezji przygotowały dla klientów mikołowskiego Starostwa specjalny film, który pozwoli mieszkańcom „oswoić się” z Voicebotem. 

Urzędniczka występująca w filmie o VoiceBocie

Szczegóły wkrótce…

źródło: Powiat Mikołów
VoiceBot, czyli automatyczne załatwianie spraw w Wydziale Geodezji, Kartografii i Katastru

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

8 + 2 =