Czym jest naturalne pozycjonowanie?
Naturalne pozycjonowanie, czyli takie jakie stosuje nasz wydawca (CERTE) polega głownie na tworzeniu treści reklamowych z lokowanie produktu. Skuteczność pozycjonowania naturalnego jest zależna od dostępu do platform gdzie różnego rodzaju treści można publikować i nie chodzi tu o bezmyślne umieszczanie komentarzy, a dostęp do e-czasopism czy blogów o określonej tematyce.
* * *
Sklep obuwniczo-odzieżowy ALICE Ornontowice ul. Zwycięstwa 2a (pawilon Anatol I piętro do końca korytarza).
W stałej ofercie między innymi: duży wybór modnego i wygodnego obuwia damskiego, męskiego i dziecięcego, torebek damskich i męskich, portfele damskie i męskie, paski do spodni, szelki do spodni, odzież , bieliznę damską i męską, biżuterię, obrusy, ręczniki, pościele, poduszki, kołdry, koce, karnisze, rolety, materiały do szycia firan i zasłon. Usługi krawieckie.
* * *
Jaka jest przewaga pozycjonowania sztucznego nad naturalnym?
Sztuczne pozycjonowanie polegające w dużej mierze na płaceniu za pozycje w wyszukiwarkach odbywa się zwykle na zasadach rożnego rodzaju opłat za programy partnerskie i płacenie twórcom samych wyszukiwarek za podbicie pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Największą zaleta takiego działania jest to, że efekty są szybkie i już nawet w tydzień nowa strona potrafi znaleźć się na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwania opłaconych fraz.
Jaka jest przewaga pozycjonowania naturalnego nad sztucznym stosowanym przez większość pozycjonerów?
Wiemy już, że naturalne pozycjonowanie jest wolniejsze, nie boję się powiedzieć, że kosmicznie wręcz wolne bo na efekty czeka się od trzech miesięcy do dwóch lat.
Wiec dlaczego wybierać ten tryb pozycjonowania?
Przy pozycjonowaniu na zasadzie opłacania pozycji u twórców wyszukiwarek, kiedy przestaniemy płacić lub ktoś zapłaci więcej to od razu odczujemy spadek popularności naszego produktu. Ponadto roboty pracujące dla największej z wyszukiwarek czyli Google, nie tylko coraz mniej przychylnie patrzą na wyniki płatne, ale tez bardzo negatywnie rozpatrują wszystko co wyłapują jako typową reklamę i całkiem negatywnie odpowiadają na spam w postaci linkowania w komentarzach na rożnych stronach, blogach czy forach internetowych.
Nieodpowiedzialne pozycjonowanie!
To działanie które przynosi szkodę klientowi, jako administratorzy wielu stron spotykamy się z takimi działaniami na co dzień widząc typowo spamerskie zachowanie w postaci istniejących martwych stron internetowych postawionych tylko po to by umieszczać tam zupełnie nie związane ze sobą tematycznie teksty i o zerowej zawartości odwiedzających.
Innym sposobem na zaszkodzenie sobie jest nieodpowiednie korzystanie z narzędzi do mailingu. łatwo można spowodować, że nikt nie będzie czytał naszych maili z powodu … ale to już nasza tajemnica.